Viktig information

2012-07-05 @ 17:05:32
Hej alla mina underbara läsare.
Jag är så ledsen att jag inte uppdaterat på länge men jag har haft fullt upp och nu när jag tänkte skriva är hela blogg.se ändrat och jag hittar ingenting. Jag ska försöka reda ut det här så snabbt jag kan.

Som ni kanske också vet är det inte så många kapitel kvar på Lovely Loneliness. Detta är såklart tråkigt men jag ska genast börja med en ny som ska heta; Just Remember To Turn On The Light. Lite mer om den ska ni få reda på senare.

Ett stort tack till alla er som läser här, jag hoppas att ni tyckte om "berättelsen"? Kom gärna med kritik, man kan inte bli bättre om man inte vet vad man ska förbättra.

Kram xoxo

Kommentarer

Postat av: Therese

Jag älskar din fanfic! <3

2012-07-05 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback